Яких правил варто дотримуватися, для їзди на велосипеді взимку

Яких правил варто дотримуватися, для їзди на велосипеді взимку

Зимовий період часу вже не за горами, саме тому, багато недосвідчені велосипедисти з настання холодів відразу ж ховають свій велосипед в найдальший куток свого будинку, оскільки збираються кинути їзду на велосипеді на зиму. Але, мало хто знає, що навіть в холод, кожен любитель активного відпочинку може спокійно пересуватися на своєму залізному коні по місту, просто йому слід знати кілька нюансів про їзду в зимовий період часу. Про це і піде мова в сьогоднішній статті.

Для того, щоб безпечно пересуватися взимку на велосипеді, кожен спортсмен повинен знати кілька важливих моментів. При катанні на залізному коні на морозі, по-перше, необхідно правильно одягнутися, щоб ні в якому разі не захворіти, а по друге, не зіпсувати свого залізного друга і його комплектуючі. Тут варто звернути увагу на те, що при їзді в мороз, абсолютно будь-який механізм велосипеді має властивість гальмувати, дубіти і в кінцевому підсумку псуватися, чого звичайно ж, хотілося б уникнути будь-якому любителю активного відпочинку. При цьому, найчастіше, в таких умовах псуватися мастило і мінеральні масла, у випадках, якщо у велосипедиста присутні гідравлічні гальма. Саме тому, щоб уникнути різноманітних пошкоджень, спортсмен просто зобов'язаний дуже сильно підготувати свого залізного коня для їзди в період морозів і снігу.

Як мороз впливає на раму

При використанні велосипеда, кожен знаючий фахівець скаже Вам про те, що стандартний велосипед не рекомендується витягувати на вулицю при температурі нижче 15 градусів. У тому випадку, якщо на вашому байку варто алюмінієва рама, то після проходження холодних процедур (морозу), вона має властивість втрачати свою твердість і дуже швидко стає крихкою. В кінцевому підсумку, рама може просто поламатися, без шансів на відновлення. Більш того, даний факт дуже сильно насторожує, якщо уявити, що рама трісне при їзді на великих швидкостях. Саме тому, в даному випадку, краще не ризикувати своїм залізним конем і вирушати на катання тільки при температурі – 5 градусів.

Що відбувається з вилкою взимку

У тих нерідких випадках, коли ви купуєте недорогий велосипед, на якому встановлена вилка не топового виробника, наприклад пружинно-recreation, то в такому випадку вилку доведеться замінити на пружину, якщо хочете спробувати їздити на своєму залізному другу в зимовий період часу. Але важливо зазначити, що така процедура є досить складною і трудомісткою, що багато в чому не дозволить пересічному велосипедисту пробувати її замінити заради того, щоб іноді виїжджати на вулицю в мінусову температуру. Тому, багато фахівців скажуть вам про те, що для їзди в холод, найкраще буде заблокувати вилку, щоб не ризикувати своїм байком і тим більше здоров'ям.

Мало хто знає, що найдосвідченіші і хитрі велосипедисти часто купують відразу кілька вилок, щоб можна було їх міняти для можливості пересування, як в літній час, так і взимку. У тих випадках, коли у вас є повітряна вилка, то варто звернути увагу на те, що така вилка має властивість злегка підмерзати, після чого вам доведеться підкачувати камеру повітрям. Але в цілому, якщо придбати якісну вилку для їзди в холод і пізніше, встановити її на свій байк, то з катанням в зимовий період часу не виникне жодних проблем.

Гальмівна система взимку

У тому випадку, якщо ви встановили на свій велосипед гідравліку, то на жаль такий аксесуар буде постійно замерзати під час їзди в мінусову температуру. Все тому, що фізичні властивості гальмівної рідини постійно змінюються, з-за чого гальмування можна буде здійснювати з кожним разом все складніше, особливо якщо врахувати, що велотранспорт буде використовуватися в зимовий період часу. Тому, Ви повинні бути приготовлені до того, що гідравліка вас підведе. Важливо також відзначити те, що велосипедисти, у яких є вібрейки, повинні бути набагато обачніше через те, що вібрейки завжди будуть забиватися снігом. Більш того, з-за подібних проблем, велосипедист в принципі не зможе нормально користуватися гальмами, грубо кажучи. Доведеться їздити практично без них через скупчився снігу. Саме тому, жоден фахівець категоричні не рекомендує виїжджати на таких байках на проїжджу частину в зимовий час, оскільки все це може закінчитися досить плачевно. З усього цього випливає висновок, що гідравліка має набагато більше переваг, які обеспечят вам хоч і досить складну, але все-таки поїздку по снігу.

Трансмісія

Втулки, кареточний вал, ланцюг і зірки – це все являє собою основні елементи, на які варто звернути пильну увагу на зимовий період часу, а точніше, все це слід замінити. Для того, щоб безпечно пересуватися взимку, рекомендується використовувати спеціальні мастильні рідини, призначені саме для низьких температур, оскільки завдяки такого аксесуару, рядовий велосипедист навіть не помітить різниці їзди в зимовий період часу або влітку. Що щодо ланцюга? Для неї необхідно буде використовувати спеціальну тефлонову змащення, а також рекомендується дотримуватися деяких правил нанесення рідини, а саме слід мастило наносити тонким шаром, щоб вони могли стабільно відпрацьовувати.

Не приховую, що ті новачки, які вперше вирішили покататися на велосипеді в холодну пору року, як тільки сядуть на свого залізного коня першим ділом замінять те, що велосипед дуже дубовий, холодний і неповороткий. При цьому, не варто розраховувати на те, що вам вдасться кататися на велосипеді влітку, оскільки у вас навіть можуть виникнути проблеми з перемиканням передач, особливо в тих випадках, коли велосипед зберігався не в теплому приміщенні, а в холодному.

Варто відзначити, що часто відбувається з гальмівними передачами так, що вони просто можуть перестати реагувати в зимовий період часу, тобто перестати перемикатися. В даному випадку, рекомендується поставити ланцюг на середні зірки, розташовані на шатунах, і на касеті. Більш того, найкращим способом буде їхати на одному співвідношенні передач, так велосипедист поліпшить роботу гальмівних передач і знизить ризик несподіваної поломки аксесуарів. Звичайно, незважаючи на те, що велосипед в холодну пору року потребує додаткового обслуговування, ви все одно зможете отримати справжнє задоволення від їзди на своєму залізному коні взимку. А все тому, що навіть при падінні, ви все ранво потрапите в замет, а не на грязь. =)

Трохи про зберігання велосипеда в будинку взимку

Зберігання велосипеда є дуже важливою складовою в процесі їзди взимку, а все тому, що не рекомендується зберігати велосипед в неопалюваному приміщенні, але при цьому, навіть у випадках, коли велосипед зберігається в теплому будинку, перед тим як сісти на нього і відправиться в поїздку по снігу, потрібно дати йому охолонути. Тобто перед тим, як куди поїхати на своєму залізному коні, варто спочатку винести його на вулицю і почекати хвилин десять. Оскільки відразу їхати не варто. Більш того, після тривалої поїздки, по поверненню додому не варто відразу ж мити велосипед і очищати його від снігу, оскільки саме це може стати причиною виходу з ладу багатьох його комплектуючих. Тому, по поверненню додому, дайте байку постояти, а снігу розтанути, інакше різкі перепади температури можуть вивести з ладу багато механізми, а також пошкодити раму. Багато фахівців також рекомендують придбати якісні пластикові м'які щітки для того, щоб зчищати сніг в самих трудомістких місцях.

Нагадаю, що придбати надійний інвентар для велосипеда якісного іноземного виробника, ви можете вже прямо зараз на сторінках нашого інтернет магазина. Більш того, професійні співробітники нашого магазину, особисто допоможуть визначитися з вибором товару будь-якому покупцеві.

Покришки для зимового катання

Для їзди в холодну пору року на байку, багато фахівців рекомендують придбати покришки з зубастим протектором, при цьому краще всього використовувати агресивну гуму, якщо такий у вас немає, то доведеться її придбати. Не багато знають, а може просто, ніколи не звертали уваги на те, що для їзди по снігу існує навіть спеціальна шипована гума, яка дозволить почувати себе абсолютно комфортно і впевнено під час їзди по снігу. Така гума має цілий ряд найрізноманітніших переваг, оскільки металеві шипи мають властивість впевнено себе почувати наскільки поверхні. При цьому, ціна на таку гуму звичайно ж буде вище, ніж на звичайну, але все одно це варто того, щоб її придбати. Бувають випадки, коли велосипедисти мають в своєму арсеналі навіть саморізи, які застосовуються в якості шипів. Але в другому випадку необхідно бути акуратним, щоб не пошкодити колесо. Більш того, багато професійні велосипедисти постійно твердять про тиск в колесах, оскільки при мінусовій температурі тиск рекомендується трохи зменшити, але при цьому не переборщіть, у вас немає необхідності спускати колеса в нуль, вони просто повинні бути трохи м'яким. Вся справа в тому, що якщо знизити тиск в шинах, то площа дотику з поверхнею стане трохи більше, що дозволить вам пересуватися більш зручно і безпечно.

Яку екіпіровку необхідно придбати для їзди взимку

При їзді на велосипеді в зимовий період часу, важливим чинником при підготовці до такого катання буде звернути увагу на екіперовку, щоб не замерзнути самому і не захворіти, що в мінусову температуру на велосипеді зробити дуже легко. Зазначу, що при їзді в холод, у велосипедиста буде замерзати всі ті частини тіла, які практично нерухомі. Спочатку, варто подбати про руках, оскільки при їзді у вас будуть постійно мерзнути кінчики пальців, а це загрожує багатьом проблемам, тому варто придбати якісні теплі рукавички для їзди на велосипеді. Після цього, зверніть увагу на ноги. Ноги, постійно розташовані на педалях, а педалі виготовлені з металу, який в свою чергу дуже сильно дубіє в процесі знаходження в мінусову температуру, саме тому, рекомендується придбати товсту взуття з хорошою підошвою.

Більше про рукавички. Якщо ви збираєтеся придбати рукавички для їзди в зимовий період часу на своєму байку, то зверніть увагу на те, що даний аксесуар не повинен бути занадто товстим, але при цьому зобов'язаний зберігати тепло. Вся справа в тому, що руками в рукавичках вам доведеться постійно контролювати свій кермо, щоб тримати рівновагу, а в товстих рукавичках ваші рухи будуть обмежені. На сьогоднішній день, багато велосипедні рукавички розраховані на температуру при мінус п'яти градусів, але все одно можна знайти рукавички і тепліше, при цьому, коли наступають самі низькі температури до мінус 20 – 30 градусів, рекомендується поверх звичайних велосипедних рукавичок одягати ще одні, побільше.

Термобілизна. Ми вже писали про користь термобілизни в недавній статті, тому ті хто не знають, що це таке, рекомендуємо прочитати статтю під назвою «ЯК ВИБРАТИ ТЕРМОБІЛИЗНУ». Так от, термобілизна відмінно підійде для тих, хто збирається відправитися по місту в мінусову температуру на велосипеді, оскільки багатофункціональний білизна відмінно зберігає тепло і дозволяє не витрачати зайву енергію людини на зігрівання тіла. При цьому, на сьогоднішній день існує термобілизна з додаванням різних матеріалів, а не чисто синтетика, наприклад з додаванням вовни або бавовни, матеріали, які дозволяють відчувати себе набагато комфортніше. Після того, як ви визначилися з термобілизною, потрібно зрозуміти, що найкраще надіти поверх такої білизни. Рекомендується при низьких температурах поверх багатофункціонального білизни надягати матеріали, виготовлені з флісу. Фліс, є чудовим матеріалом, який виводить вологу і має відмінні властивості збереження температури. Але тут варто отмтеить, що такі матеріали звісно будуть коштувати не так дешево, як хотілося б, але все таки можна знайти не самий дорогий матеріал. При цьому. Самий верхній шар одягу «зимового велосипедиста» повинен бути не продувається.

Утеплення голови

Для того, щоб зберегти голову в теплі під час їзди на велосипеді по снігу, рекомендується придбати гірськолижний шолом, оскільки у нього є всі ті характеристики, які дозволять захистити вашу голову від різних можливих захворювань із-за низьких температур. Природно, гірськолижний шолом зможуть дозволити придбати собі не всі, тому просто можна обійтися Балаклавою, шарфом і утепленій шапкою.

Ну, а на цьому наша стаття підійшла до кінця, сподіваюся, що вся ця інформація допоможе нашим читачам спокійно пересуватися на велосипеді взимку.

5017